Mitt Sommarpyssel!

Nu hade jag tänkt visa er ett par bilder på mitt sommarpyssel!
Dvs. bilder från min loppis.
Det har varit mycket jobb men oj, så roligt!
Från början är det "värst"... Leta, besluta om det ska säljas eller inte - ett inte alltför lätt beslut alla gånger, iallafall inte för mig, med både "beslutsångest och prylmani"! Rengöring, tvättning, torkning mm. Sen kommer prismärkningen... Inte heller så lätt alla gånger.
Men sen är det mestadels kul. Man träffar mycket nytt, trevligt folk. Inte bara svenskar, nej, det kan vara norrmän, finländare, libaneser, thailändare... you name it! Helt enkelt skitkul!
Tycker du att du har för mycket saker - jag rekommenderar helskarpt att du har loppis! Och, har du, mot förmodan, för lite - kom på min loppis och skaffa mera...! Välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0