Tillbaka igen.....

...efter sommarens ståhej!
En sak har jag lärt mig i sommar - det är INTE en pärlpysselsäsong för mig iallafall. Jag hade sett framför mig många sköna mysiga pysselstunder i husvagnen, under parasollet i värmen, i uterummet mm, men icke. Det enda smycket jag gjort på hela sommaren är det turkosa på bilden nedanför.
Nåja, det kommer snart en lång, mörk höst så jag är säker på att jag kommer att sitta i min pärlhörna mååånga, lååånga stunder då.
Däremot har jag hållit på mycket med min loppis. Det har gått över förväntan med den i sommar och många turister har hittat hit. Det har burits många saker härifrån, men det är ändå så otroligt mycket kvar....
Jag fortsätter min utrensning i huset och fyller på loppisen allt eftersom.
Jag kommer att lägga ut bilder från den också.


HOPPAS NI HAFT EN SKÖN SOMMAR!




Kommentarer
Postat av: carina

Hej

Äntligen har man nåt att läsa igen

Vi hörs

Carina

2009-09-03 @ 11:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0