Vill du veta mer om ett speciellt smycke...

Som du kanske har märkt, skriver jag inte längre så utförlig information om de smycken jag lägger ut.
Det beror på att det kommer att hända så mycket mer på den här bloggen ju mindre jag skriver och ju mer jag ägnar mig åt bara bilder... 
Faktum är, jag verkligen hatar att skriva... Visst är det lite märkligt, med tanke på att jag startat en blogg....
Ett annat faktum är dock: Jag ÄLSKAR fotografering! Och att göra smycken, förstås!
Så helt fel är det inte!
Är du intresserad av ett smycke och vill veta mer, så är du självklart mer än välkommen att skicka ett mail till mig, med uppgifter om vilket smycke du vill veta mer om och vad du undrar över, så svarar jag dig, så fort jag kan.
Visst, ett och annat ord ska jag verkligen försöka få in här. Där emellan hoppas jag att du kan njuta en sekund av de bilder du får se....

Många kramar till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0