Gissa Föremålet...

Kan du gissa vad det är för "nyttogrej" jag visar här? - utan att först titta på den sista, avslöjande, bilden...


En tjusig blomma! Vad kan den vara på för grej... (Svårt, inte det första man tänker på...)


Fler tjusiga blommor och lite mer avslöjande detaljer...


Och JAPP - det är min urtjusiga UTE-ASKKOPP!

Tänk att nåt så egentligen "fult", kan vara såå snyggt!
Jag har fått den av min bästa kompis - EB.  Hon har gjort den själv!! (Decoupage).
Visst är den för himla läcker....



Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Ja den var riktigt läcker,nästan så man ångrar att man slutade;-)

Postat av: anki

mycket vacker :) sån skulle jag behöva..



soligt och blå himmelm en isch vad kallt i luften men det blåser nästan inget idag som tur är :)



ha en skön fortsättning på dagen

2010-04-20 @ 12:08:57
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: E-B

Gulle dig! Tack, rodnar lite för smickret men blir jätteglad.

Kommer att sakna ditt bloggande, hoppas uppehållet inte alltför långvarigt!?

2010-04-20 @ 22:19:14
URL: http://trettielva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0