"Brinnande Himmel"

Jag har tagit otroligt lite kort i sommar! Oootroligt lite..... Hejdlöst lite, för att vara jag!
Helt ofattbart med tanke på att jag dessutom köpte en ny kamera i våras.....
Jag trodde jag skulle kuta runt som en dåre och fota allt jag bara kunde. Icke sa nicke!
Nåja, allt har sin tid. Det har varit mycket annat för mig i sommar. Jag har sålt ett hus, hyrt ut en lägenhet, fipplat o grejat i mitt eget hus och min son har varit hemma tillsammans med två av sina härliga, snälla, trevliga kompisar (i två omgångar).
Som sagt, allt har sin tid! Fotograferandet kommer!
Här är iallafall en bild som jag tog i början av sommaren.


Kommentarer
Postat av: anki

wow, snyggt fotat och vilken brinnande himmel du lyckades fånga :-)



jag har inte heller varit så flitig med kameran som jag brukar men jag har bilder så det räcker och blir över ändå. :-)



ha en fin dag

2010-08-18 @ 09:50:34
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0