* Z Z * T O P *

Märkligt...!!!
Hur det kan bli ibland...!!!!
Mitt i allt det vardagliga, det vanliga, alla nuvarande "måsten å ska å borde å..." - glömmer man lätt det som man verkligen GILLAR! Det som MAN HAR GILLAT och DET SOM FORTFARANDE gör att man blir glad så man ryser....
Ja, det som gör att man... BARA BLIR GLA!!!!!
Ja, det är bara att konstatera!! Jag har alltid gillat ZZ TOP!  Snacka om häftig, rockig,"taktisk" musik. Med häftiga musiker med underbara låtar. Tre medlemmar i bandet, om jag fattat rätt. Två med häftigt skägg och den tredje - ja, vad kan han, den skägglöse, tillföra... JO - han HETER Beard!
Å, för att återkomma till "Märkligt"! Hur kommer det sig att jag inte lagt in nån låt med zz top FÖRRÄN NU? När den gruppen ändå är en av mina toppfavoriter...???
..... KANSKE för att det, i "vad som känns som ett tufft" liv,  är för lätt att glömma vad som är viktigt.. SUCK!!!!! 
Det är inte lätt...

 


Kommentarer
Postat av: E-B

vill inte såra det här skäggiga gänget, men det var Eddie Grant jag vill kommentera, men det gick inte... nåväl, det var gott att höra den låten igen, hade glömt hur mycket jag gillar den.

2010-02-04 @ 12:41:48
URL: http://trettielva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0