Hopp om Livet... Jag menar Våren!

Äntligen! Det säkraste tecknet för mig att det går mot vår är inte takdropp eller Tussilago - det är när solen börjar bli så varm att den lyckas värma upp mitt uterum så att det går sitta därute en stund!
Både igår och idag har det varit lite drygt 20 grader där ute. DET gör mig glad!
Jag längtar efter det hela vintern. Det är kanske det som är bra, att man får längta.... Hade man kunnat vara där ute hela året vore det kanske inte lika speciellt...

Då skyndar jag mig ut och kryper upp i soffhörnet och njuter av ljuset och värmen.

Även mina katter gillar det! Dom är lika snabba ut och kryper ihop på nån stol - gärna mitt i solskenet.

Kommentarer
Postat av: E-B

Åh så fint du har i uterummet! Väcker minnen om mången trevlig samvaro där. Kram kram!

2010-03-06 @ 20:34:12
URL: http://trettielva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0