Så Var "Let´s Dance"-Finalen Avgjord...

En av de många tävlingar jag hänger med på, på tv.
Jag tycker det är superkul! Dom är så himla duktiga!!
Både dom som redan har en talang och som får en chans att visa upp sig OCH dom som bara "hakar på" och utvecklas till riktiga "proffs" under resans gång! Helt otroligt bra gjort!!
Det var Mattias som vann 2010 års Let´s Dance.  GRATTIS till honom!
För första gången hade jag ingen riktig favorit, jag tyckte verkligen att BÅDE Mattias och Claudia var "värdiga vinnare" som det så klyschigt kallas.
Dom hade verkligen blivit "proffsdansare" båda två, tycker jag!

Skulle vara roligt att höra - vem ville ni skulle vinna?

Nåja, TUR att jag nu iallafall har KÖRSLAGET att ägna mig åt!! :-)

Mattias dans

Claudias dans

Kommentarer
Postat av: Lenas skoj- och bilderblogg

Hej Anki



Jag har också följt på Let´s dance och hade både Claudia och Mattias som favoriter. Men jag höll nog mer på Claudia innerst inne, för jag kände mig lite besviken när det var Mattias som vann. Skit samma. Det har varit en bra säsong och det är alltid lika roligt att se vilka framsteg de gör.



Tack för alla kommentarer på min blogg. Roligt att du gillar den. Det är jag som tagit alla bilder som finns på min blogg även den på fyrverkerierna.



Och visst får du "låna" lite roligheter från mig. De är väl nästan att betrakta som "allmängods" då man själv får den med e-posten.



Fortsätt och ha det bra!



Hälsningar

Lena



2010-03-27 @ 12:25:04
URL: http://lenays.blogg.se/
Postat av: Rantamor-På Näthinnan

Kollade lite i din blogg.

Är du åxå från typ runt Umeå nånstans???

Bor själv i Nordmaling....lite nyinflyttad från Timrå. men har ju en kärlek i Umeå...vårt Barnbarn Lilla C.



Ha d gott.

2010-03-28 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0