Var med i en Utlottning här på Glitterboden!

Det är snart 1-årsjubileum för min blogg och det hade jag tänkt "fira" med en utlottning! 

Du har chansen att vinna Halsbandet på bilden!

Det består av silverfärgad, lätt mönstrad kedja och ett hänge med glaspärlor i två blå nyanser.
Halsbandet är ca 48 cm långt - inkl förlängningskedja.

* För att tävla med 1 lott:

Skriv en kommentar i kommentarsfältet till det här inlägget.
Glöm inte ange namn och mailadress.

* För att tävla med 2 lotter:

Skriv ett inlägg om den här utlottningen på din blogg/hemsida,
ta med dig fotot och länka sen tillbaka till detta inlägg.
Skriv i kommentaren om du länkat.

TÄVLINGEN AVSLUTAS: 21 MARS KL. 18.00




Kommentarer
Postat av: Carina

Hej va du är påhittig :)Roligt att du börja blogga mer

2010-03-06 @ 15:16:02
Postat av: E-B

Himlasnyggt! Jag är absolut med o tävlar!

Har länkat. Så två lotter hitåt!

Postat av: Mona Appelvik

Snyggt halsband, skulle sitta fint runt min hals nu i vår och till sommaren.

2010-03-07 @ 16:19:36
URL: http://facebook
Postat av: Eva Lund

Smycken som förmedlar lätthet och elegans och för tankarna till porlande källvatten.

Postat av: Åsa Lindmark

Hej Anki

Vad fina smycken,det syns att du tycker detta är roligt. Kram Åsa

2010-03-09 @ 11:46:35
Postat av: Susanne Norvell

Nu är snart våren här

och alla blir som nykär

Och även om kärlekens färg är rött

Är detta halsband fantastiskt sött

Både pärlor i turkost och blått

fungerar alltid i vått och torrt

2010-03-15 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0