Besök

För ett tag sen fick jag besök av min kompis från södra Sverige och hennes två go´a, snälla, härliga hundar.
Vi hade en underbar helg tillsammans, synd bara att den gick så himla fort.
Här är en av hennes hundar, visst är han för fin...!

 
En bild i färg och en bild i svartvitt (första gången jag provat på det).



Tyvärr fick jag bara bilder av den ena hunden, så här kommer "killen" igen. "Tjejen" var alldeles för upptagen med att nosa runt i skogen. Å tacka för det, så mycket roligare att springa runt och kolla än att stå stilla och "modella".
Hm... fick med ett blad eller vad det var, i förgrunden - inte bra. Kanske kan försöka få bort det i Photoshop senare. 

Hittade ett nytt ställe att trixa med bilder i: Photomica
Ganska sött eller hur?
 

Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna heter jag och jobbar som webbansvarig på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare skrivit om oss undrar jag nu om du har lust att bli en del av det. Det är absolut kravlöst! kika gärna in på sidan :-)



Ingen kan göra allt men alla kan göra något - Tillsammans kan vi förändra utsikterna för miljontals barn!

Postat av: E-B

ett tag sen jag hälsade på här hos dig o ser att du varit desto aktivare. mer än så - blir rörd o smickrad av att se min kille modella på din sida! sicken snygging asså!!

och att han dessutom kallas go, snäll o härlig värmer mattehjärtat. kram på dig!

2010-10-13 @ 21:30:43
Postat av: cat

Jättegullig hund :)

2010-10-15 @ 09:16:07
URL: http://1bildibland.blogspot.com
Postat av: E-B

blir genuint förvånad att inte fler kommenterar denne snygging! hade förväntat mig många aaaaaaahhhhhhhhh, åååååååååhhhhhhhhhh, ooooooooohhhhhhhhh, vem? och var?

2010-10-16 @ 11:49:33
Postat av: AnnCathrine

Jo :-)

Å det känns som synd att jag inte hann ta fler bilder av dom...

2010-10-16 @ 14:51:23
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0