Härliga Höstlöv

Men bilderna är inte "färska", dom har legat ett tag i min dator i väntan på att jag skulle få tummen ur att lägga ut dom.

Tittar man ut genom fönstret nu så är det bara vitt, vitt, vitt.... Jo, snön har kommit här också.
Och tyvärr kom den precis natten till onsdag - jag skriver tyvärr, eftersom det var på onsdagen som vi skulle göra vår "långresa" ner till sonen i Härnösand. Typiskt! Istället för en lugn och snabb resa på barmark blev det istället en lång, nervös och halkig/jättehalkig resa... Suck, jag hatar vinterföre!     

Nåja, här kommer bilderna iallafall. 
Härliga röd/orange höstlöv.
Här har jag bara beskurit och ökat skärpan.


Samma bild men jag har förstärkt färgerna! Jag gillar färger, tycker bilden ser "varm" ut, vad tycker ni?
 




Beskurna olika. 
  


Jisses! Vad ska jag som gillar färger så mycket, ta mig till i vinter då det mesta bara är vitt, vitt, vitt...? =)
Ja, kanske ska passa på att testa i svartvitt då, det blir vackert det också.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Häj, häj!



Du ramar väl in några höstbilder, hoppas jag. Svart eller vit ram blir kanoooonsnyggt!

Jättefina bilder, ju!

/ Yvonne

2010-10-26 @ 21:24:04
URL: http://modochlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0