Härliga Tider - Kameran Funkar igen!

Japp! Nu är jag glad! Min kamera är ok igen. Det var inte värre än att en på Cyberphoto lite snabbt kunde blåsa den ren från glassplitter och yttersta linsen på objektivet verkar ha klarat sig från repor och annat elände. Känns otroligt skönt!
Inte nog med det - jag investerade i ett nytt objektiv!!!! Det blev ett Sigma 70-300 med bildstabilisering (ett måste med bildstabilisering, som jag känner det). Åh, så spännande det blir att få prova det på riktigt!
Här kommer de första bilderna med nya objektivet. 
Återigen är det den gula busken som är med, men den här gången är det inte den som är "huvudmotivet", det är de vackra fjärilarna! Så kul med dessa vackra fjärilar, jag tror aldrig jag haft chansen fota såna förut. Å gissa om den gula busken är populär... 



Fjärilen och en liten fluga som oxå råkade komma med.



Otroligt fin fjäril, eller hur...



Det finns fem fjärilar på bilden. Hur många ser du?
Som mest såg jag att det satt sju stycken intill varandra, samtidigt.

Kommentarer
Postat av: E-B

underbart höra att kameran inte tagit skada o därmed blivit en stor kostnad för dig!

2010-09-06 @ 09:47:13
URL: http://trettielva.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Underbara foton! jag blir så sugen och tror att jag måste göra slag i saken nu och köpa en bättre kamera. Va skönt att du fått kameran fixad och vilken berättelse om när ni var till cyberphoto. Va tufft att åka med den bilen. Kan tänka mej att ni får en och annan blick;=) Jag gillar verkligen den de gånger du har visat den på bloggen!

2010-09-14 @ 21:33:19
URL: http://mindag-k.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0