Kvinnor är Snabba...

Den här roliga historien fick jag på mailen idag, Tack CA.

"I går kväll så diskuterade jag och min fru det ena och det andra.
Efter en stund så kom vi in på ett ämne, det gällde eutanasi (dödshjälp).
Jag sa till min fru: om det händer mig något så tillåt inte att jag blir liggande med näring från flaska, stäng bara av alla apparater som håller mig vid liv.
Då reste sig min fru och stängde av TVn, kopplade ur datorn och hällde ut ölen i vasken...
Kvinnor är snabba med att ta livsviktiga beslut!

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund



Det var inte dumt alls, förståndig Fru han hade.

Ja vadå, när han inte fyller någon uppgift i hemmet´s lugna vrå.Kan det nog lätt bli så.

2011-02-21 @ 18:43:21
URL: http://parart222.blogspot.com/
Postat av: Livsvis

hahaha....vilken härlig gumma!!!



2011-02-21 @ 20:57:16
URL: http://livsvis.wordpress.com
Postat av: syrran

snabba beslut :-))

2011-02-21 @ 22:06:08
Postat av: Björknäshäxan

Sv: Nej tyvärr så har jag aldrig kommit mig iväg på nån pysselträff. Måste nog försöka med det då jag misstänker att det är himla roligt :o)

Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hej Anncathrine !



I början hade någon besvärligt, men sedan jag ändrat det, är det ingen som klagat.

Kanske bara tillfälligt.På vissa bloggar är det helt omöjligt att kommentera.

Skickade Du ett mail denna gången.

Jag får ju alltid mail om kommentarer till Mi´s nya liv men inte från de andra.Där får jag gå och leta själv.

2011-02-22 @ 09:21:48
URL: http://lillgrimman.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0