Tårtkalas

Ja, i onsdags var det avslutning på fotokursen, snyft... skulle jag vilja säga!
Det har "bara" varit fyra gånger men det har varit helt otroligt kul!! Härliga kursdeltagare och en duktig och lika härlig kursledare! Och även fast jag letat, läst och testat en hel del så finns det inget som slår att nån förklarar och visar så att man verkligen begriper hur det funkar, tycker jag.
Nu hoppas jag bara på att det blir en fortsättningskurs eller nåt annat roligt i fotoklubben.

Iallafall ville jag visa tårtan vi fick till fikat den kvällen. Inte nog med att den var smarrig, det var en KAMERA på den också...  finurligt tänkt och tack, kursledar´n!!




  

Kommentarer
Postat av: Livsvis

Säg inte att du INTE är kreativ!!! Du verkligen brinner för det här med foto - så härligt att läsa och följa....

Klart vi ska göra slag i saken och slå oss ihop på nån marknad till sommaren - eller hur?

p.s. snart dags för våran träff?

kram

2011-03-05 @ 08:18:19
URL: http://livsvis.wordpress.com
Postat av: e-b´ syrra

väldigt kreativt och snyggt

2011-03-06 @ 17:06:35
Postat av: Kerstin

Kul med fotokurs. Hoppas att det blir en fortsättningskurs också. Vilken läcker tårta! Blev riktigt sugen.

2011-03-06 @ 17:41:26
URL: http://mindag-k.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0