Tiden Flyger iväg...

Och jag hinner inte riktigt med. Jag vet inte alls var de senaste två veckorna tagit vägen...
Jag har inte hunnit med varken min egen eller er andras bloggar, men det är ju så det kan bli ibland.
Förutom arbetsträningen har det varit möten, träffar och kurser + lite stök med allt möjligt här hemma.
Förra veckan hade jag dessutom chansen att få åka med till Umeå så det gjorde jag och gissa vad mitt enda mål var där - jo, köpa makroobjektiv!! Det blev ett Tamron 90mm/2,8 på Cyberphoto.
Så nu känns det som min "fotoutrustning" är komplett (iallafall tills vidare =)) och jag är så himla glad och nöjd.
Har inte hunnit testa det så mycket än men några kort har det blivit och det verkar toppen.



 

Kommentarer
Postat av: Livsvis

Du är så hinmla duktig Anki!!!

Jag mailar dej ang. Pysselträffen etc.

hoppas din dag blir härlig! kram

2011-04-01 @ 08:44:31
URL: http://livsvis.wordpress.com
Postat av: anki

härligt.. exakt sånt objektiv har jag :-) och du kan redan med det.. jag kör manuella inställningar samt manuell focus, lite svårt ibland men du verkar kunna det där.. fina bilder i alla fall...



ja tiden rinner iväg, hinner inte med jag heller riktigt.. :)



ha en skön helg

2011-04-01 @ 18:00:17
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: Kerstin

VA kul med ett makro. Jag är också så sugen men känner att jag ska vänta ett tag. Men vad tiden lider så blir det nog ett här också. Fina bilder du fått till!

2011-04-02 @ 12:46:49
URL: http://mindag-k.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0