Jag fick skit i en skittävling...

Men det är faktiskt inte så illa som det låter. Tvärtom - jag blev helt enkelt skitglad när det visade sig att jag vunnit en "tävling" på en blogg, jag som nästan aldrig brukar vara med på sånt.
Tävlingen handlade om att det skulle "avgöras" om man äter rotmos eller bruna bönor MED eller UTAN potatis. Jag gillar verkligen potatis och skulle ha svårt att vara utan men potatis till rotmos eller bruna bönor - NEJ och NEJ! 

I fredags kom iallafall vinsten och jösses vad det var gott, SKITGOTT!! 

Tusen miljoners tack, TANT MARIT!

    
 

KANELMANDEL - Mandel i choklad, med kanelsmak.
(Ska kanske också säga att "skittävling" var hennes eget ord, inte mitt :-))




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Grattis!!! Kul att vinna och det ser ju "skitgott" ut!

2011-10-17 @ 21:44:15
URL: http://mindag-k.blogspot.com
Postat av: anki

grattis till vinsten, vad kul. :-)



är lika dålig som dej att kolla bloggare nu för tiden men nu är det höst och man blir nog mer vid datorn igen. :-)



härliga bilder...



ha en skön dag

2011-10-18 @ 08:52:49
URL: http://krypinaturen.se
Postat av: Tant Marit

Hehe, vad roligt att du uppenbarligen blev skitglad, höhö. ;-)

Kolla min förstasida i bloggen, så ser du hur du kan göra! Du kan också beställa 8 påsar på en gång (bra julklapp, de är hållbara till augusti 2012), då får du ett extra bra pris!

Mejla mig så får du reda på exakt HUR bra.

Kram.

2011-10-20 @ 02:10:21
URL: http://tantmarit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0