Isstolpsittarna

Nu är det bara sju timmar kvar tills isstolpsittarna får kliva ner, de har då suttit i 48 timmar. En klev ner igår morse men sju tappra själar sitter kvar. Prissumman är 20 000 kr och de som sitter kvar till kl 14:00 idag får dela på pengarna. Inte mycket per skalle om alla sju sitter kvar kan jag tycka, jag tror inte jag skulle sitta även om jag skulle få alla 20 000 kronorna själv... Tur det inte var förra helgen iallafall, när det var ända ner till 39 minusgrader! Det har varit bara några minusgrader de senaste dagarna. Men har jag förstått dom rätt så är det inte bra om det blir för varmt heller, då hörs det bli fuktigt, inifrån, och det är inte skönt. 
Bra gjort av dom alla iallafall!!

Bilder från igår

        


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0