Internetlös

Likaväl som jag gjorde en lista  på vad som gör mig glad skulle jag kunna göra en lista på vad som gör mig sur. På en sån lista skullle ”vara utan Internet/dator” ha en given plats!
Det är otroligt hur saker och ting kan ändra sig från den ena ytterligheten till den andra på bara några år. För bara 4 år sen visste jag inte riktigt vad jag skulle ha den till… annat än betala räkningar kanske. Och den levde verkligen på nåder, jag var på väg att kasta ut den genom fönstret måånga gånger, det fanns inget att göra med den – förutom att torka av allt damm som verkade samlas på den eller styra den hit och dit eftersom den alltid var i vägen. Den krånglade eller funkade inte alls och den gjorde överhuvudtaget aldrig som jag ville. Nu är det helt annorlunda. Lägger Internet av nån anledning av eller datorn inte funkar så blir jag frustrerad efter bara en kvart, känner mig nästan halvt handikappad! - Och jag som hade tänkt göra det och det och det och det…  

Det har hänt ett par gånger på sistone att Internet varit borta ett dygn eller två, gissa om jag tycker att det har känts som en halv evighet. Nåja, bättre det än att hela datorn pajar, jag kan ju i alla fall hålla på med bilder och Photoshop i lugn och ro såna gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0