Min Hemsida

Nu har jag fixat och donat lite mer på min hemsida, igen, jag vet inte för vilken gång i ordningen. Jag har börjat se ett mönster i mitt beteende – jag tycker det är roligare att hålla på med designen och sånt än att göra inlägg… ;-)

Hur som helst, eftersom jag både har kostat på uppgradering och skaffat ett domännamn så känns det kul att försöka fixa till sidan. Jag tänker att på hemsidan – till skillnad från på den här bloggen – är inte uppdatering flera gånger i veckan det viktiga, utan den är tänkt som en ”fotosida” där jag framför allt ska samla de av mina foton jag gillar mest men även tips, sidor på nätet och allt möjligt annat som har med kamera, fotografering, foton, bildredigering mm att göra – både från mig men också från andra hoppas jag.


Lite om vad som hänt på sidan:

- Eftersom jag köpt ett domännamn heter den numera www.glitterboden.se istället för n.nu

- Lite nyinlagda bilder under kategorin ”foton/fordon”

- Ny kategori ”Bildspel” där foton från lägenheterna i Vilhelminas vackra kyrkstad är nyinlagda.

- Möjlighet att diskutera & kommentera

- Du kan prenumerera på nyhetsbrev genom att fylla i din e-postadress (självklart kan du när som helst avsluta prenumerationen)

-  Du kan gilla sidan med Facebook-gillaknappen.


Kika gärna in på sidan och jag skulle bli jätteglad om du

trycker på GILLA-KNAPPEN och om du vill PRENUMERERA PÅ NYHETSBREVET!

– jag lovar att du kommer inte att bombarderas av mail ;-)


Kommentarer
Postat av: livsvis

trycker på gillaknappen

Men jag följer dig redan via Bloglovin!!!



Kul Anki, med egen domän....

2012-02-07 @ 18:33:22
URL: http://livsvis.wordpress.com
Postat av: livsvis

Bloglovin är ett "program" (nu ska en novis försöka förklara) på IT där du kan skaffa dig ett konto.

Sen är det bara att logga in, lägga upp de bloggar etc. som du följer.



Istället för att springa omkring ute i cyber och kika in på alla bloggar, logga jag bara in på bloglovin.com och där finns alla nya inlägg från alla de bloggar jag följer!!



Snabbt och enkelt kan jag läsa alla inläggen...

2012-02-08 @ 18:49:31
URL: http://livsvis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0