Länge sen...

Nu är det länge sen det hänt nåt här på bloggen.
Det har det varken blivit nya foton eller ens några nya smycken, tyvärr.
Tiden har inte riktigt räckt till och till och med inspirationen har lyst med sin frånvaro. Det känns lite tråkigt men jag förstår att det är en sak som händer alla emellanåt, inspiration och även ideer går upp och ner, man kan inte vara "på topp" hela tiden.
Dessutom har det varit mycket annat på sistone. Bland annat håller jag på att fixa till min loppis. Jättekul!
Mina  första besökare (två kompisgrupper)  kommer om  en vecka så innan dess måste allt vara färdigt, därför är det den som har  högsta prioritet just nu. Det ska bli både roligt och spännande.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej ta det lungt och glöm inte bort att andas mellan varven

2009-04-28 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0