Min första pärlning tillsammans med någon

Förra veckan gjorde jag något så otroligt roligt. Jag åkte iväg till en kompis på "pärlträff"!
Underbart att få Pärla tillsammans med en "likasinnad".
 Det var annat än att "sitta ensam på kammaren" eller att försöka "tvångsprata" om pärlor med min stackars sambo, som inte är ett dugg intresserad...
Jag fick titta igenom hela hennes pärlförråd och färdiga smycken samt passa på att fråga en massa. Det gav mig ideer och inspiration till tusen.
Sen satt vi i timmar mittemot varandra och jobbade med våra smycken. Ibland under absolut tyssstnad, i djup koncentration, ibland med mycket prat och "surr" och skratt!
Ja, det var bara så himla kul. Jag längtar redan till nästa gång... 
Ett stort Tack till min underbara pärlkompis!


Kommentarer
Postat av: Pawlona

Tusen tack själv!!! Tyckte också det var jättehärligt med besök utav en som begriper nått s. Å tur att våra sambos fick vila lite...

2009-05-02 @ 16:34:34
URL: http://www.norrskendesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0