Tecknad Musik

Här följer musik på teckenspråk.
Jag bara älskar musik på teckenspråk!!! Det är såå vackert! Har förut bara sett tecknade luciasånger, men nu har jag, tack vare YouTube, hittat en "helt ny värld"!!!
Jag känner tyvärr inte personerna som är med i klippen, men tycker dom gör det fantastiskt bra!

Här ett videoklipp från en som kallar sig DenoHonda på YouTube. Han studerar (har studerat färdigt??) teckenspråk på Strömbäcks folkhögskola utanför Umeå. Visst är han bara hur duktig som helst...!!!!
Linda Bengtzing - Hur svårt kan de va?
Håll till godo, så länge!  

Kommentarer
Postat av: Pawlona

Åh så härligt att se!! Kan tyvärr inte teckenspråk, men kan förstå att det öppnar en hel del dörrar för många!!

Superbra att du tar med o visar dessa på din blogg!!

Kramar i massor

2010-01-02 @ 18:44:34
URL: http://www.norrskendesign.se
Postat av: AnnCathrine Eriksson

Tack!! I Massor! norrskendesign!

Ja, visst är det härligt att se dom här som verkligen kan teckna...!!!! Jag tycker oxå att det är helt underbart!!!! Och med tanke på att min "smyckesblogg" inte kommer att vara en ren smyckesblogg längre... vad kan vara bättre att lägga in här - om inte just teckenspråk, eftersom det ligger mig varmt om hjärtat eftersom min älskade son är döv.

2010-01-03 @ 00:14:31
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0