Mera AC/DC

AC/DC är en grupp jag gillat sen ungdomens dagar - och fortfarande gillar!

AC/DC- Safe in New York city

När jag lyssnar på musik då LYSSNAR JAG PÅ MUSIKEN...
Att låten har en otroligt bra takt och bas är oftast ett måste för mig. Dessutom betyder sångarens röst mycket, därmed inte sagt att rösten måste vara superbra och "klockren".
DÄREMOT - vad bandets medlemmar heter, varifrån dom kommer, vilka skivor dom gjort mm mm är för mig ganska ointressant. Jag är glad bara jag vet vilken grupp det är....
Därför ska jag passa på att fråga er bloggläsare - vem 17 är Angus Young????? Jag har förstått att det är nån av dom i AC/DC, men vem???
  

Kommentarer
Postat av: E-B

kan det här va till nån hjälp?:

http://www.youtube.com/watch?v=rPB6RpC7Wyc

jag lyssnar ju på sån här musik hela tiden - INTE

ha ha

2010-01-19 @ 15:35:41
URL: http://trettielva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0