Nytt på min blogg...

Nu har jag lagt in nåt nytt!!!!!!
Det lustiga är att det har absolut inget att göra med mina smycken....
MEN. det har att göra med mitt liv! Det är inlägg med min sambos hobby - bilar...
Kolla under kategorin: Bilar, om du är intresserad.

Det är lustigt hur det kan bli....
Man har en fast ide om hur saker och ting ska vara och göras. Efter en tid - med facit i hand - märker man att det kanske inte alls blev som man hade tänkt från början...
Det roliga är då, att man ofta upptäcker att det bara blev bättre.... Så känner iallafall jag. Hur känner ni??
Jag tänker nu på att jag, från början, bestämt att detta absolut skulle vara en ren smyckesblogg! Men det blev sen en blogg om andra saker i mitt liv, min loppis och nu även börjar min sambos intressen "dyka upp" här i min blogg...
Jag känner att det blir bättre om jag tar med även andra saker på min blogg. Som sagt, vad känner ni?
Skriv gärna en kommentar (eller ett mail) om vad ni tycker.

Ha det så gott så länge!

Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0