Fototester

På dom här bilderna har jag experimenterat med att få skärpa på huvudmotivet och en "blurrig" bakgrund.
Jag gillar verkligen den typen av bilder!!
Med kanonbra tips och hjälp från Anki på Engströms Foto känns det som jag iallafall "är på rätt väg" trots att det är så oootroligt mycket kvar att lära sig... (övning, övning, övning...)

Tusen Tack Anki!

Och som vanligt skulle jag bli jätteglad över kommentarer på bilderna - ris som ros. Vilken bild gillar DU bäst?

Bilderna är inte redigerade.


Har fått "dille" på troll...


Har han inte ett otroligt charmigt leende...

Fokus på det främre ljuset.

Fokus på det bakre ljuset.

Kommentarer
Postat av: Lena

Blir bara "lite" avis på dig och din kamera....du knäpper så fina bilder allihopa svårt att välja.... ;)

Tack för titten och kommentaren, ja tänk att det finns så mycket att fota så nära... man ser allt på ett annat sätt när man ska ut på "fotovandring" ;) Önskar dig en fortsatt trevlig Helg...

2010-04-17 @ 17:16:24
URL: http://lenasfotoram.blogspot.com
Postat av: anki

vilket härligt troll :) Alla bilderna är super fina. Finns inget att klaga på där tycker jag,



trollbilden nr 2 var en häftig och spännande vinkel som du fotat ifrån :-) men bilderna är bra i skärpa och komponering. bra jobbat....



tummen upp härifrån :-)



ha det skönt och fortsätt träna...

2010-04-17 @ 22:55:04
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0