En till Musikfavorit - E-Type!


En till av mina stora favoriter - E-Type! Här med låten " I wanna be with you...".
Han har störtsköna låtar tycker jag. Mycket takt och mycket bas! Jag har alltid velat se honom live men det har ännu inte blivit. Kanske nångång...

 

En till låt med E-Type - "Free like a flying demon".
Kanonlåt, tycker jag! Kaaan det bero på den urhärliga basen och den suuupersköna takten......
Jooooo, skulle ju tro det! 
Men ändå... vete 17 om jag gillar videon - feminist som jag är..... !!!???? Vad tycker ni??  


Kommentarer
Postat av: E-B

Ja, först undrade jag hur det kunde vara så kallt på den sidan av scenen där E-type står jämfört med där tjejerna som sjunger står... Jag menar, han är ju rentav klädd i skinnjacka och tjejerna har bara underkläder på sig... Men så fattade jag - de dansar ju och blir alldeles för varma för att vara påklädda! Eller... :-/

2010-02-20 @ 17:40:20
URL: http://trettielva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0