Scorpions - Wind Of Change

Nämän...!!! Nu tro´ ja att ja fäll tå stol´n...!!!
Här har man hela livet trott att diamanter har varit det ultimata här i livet (diamonds are a girls best friend) - åsså inser man en vacker dag att det ju är YouTube...!!!
Snacka om att hitta många juveler där!
Här är ännu en mycket vacker och stämningsfull låt, enligt min mening.
Dessutom påminner den om min verkligen supersnälle kusin (som jag hade mycket kontakt med i ungdomens dagar) - Tommy  - som jag inte ens träffat de senaste 25-30 åren... Suck, nostalgi, nostalgi, Härligt! ;-)
    

Kommentarer
Postat av: E-B

Älskar bonskan!

Och en så fyndigt det blev med girl's best friend, juveler o Youtube!

Och så klart - härligt m tyska Scorpions... 1990... berlinmurens fall...

2010-02-21 @ 21:03:42
URL: http://trettielva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0