Stilig Tupp och Tjusiga Hönor...

OCH "LÅGSÄSONG" PÅ BLOGGEN I SOMMAR!

Jag kommer att ta det lugnt med bloggandet och "datoriserandet" överhuvudtaget (förhoppningsvis ;-)) i sommar.
Det är ju så mycket annat så tiden räcker inte riktigt till (ja, inte orken heller alla gånger).
Jag ska försöka att göra ett eller ett par inlägg varje vecka.  
Imorgon åker vi på sonens skolavslutning och sen får jag äntligen rå om honom i mååånga veckor.
Trevlig helg!!


Det är min pärlkompis som har tupp och hönor på gården, otroligt "hemtrevligt" med deras kacklande och galande.
Jo, det blev en hel del kort tagna på dom, men det var inte lätt - dom hade ingen vidare lust att stå stilla och posera direkt... Men visst är han stilig, tuppen.

Kommentarer
Postat av: E-B

snyggt foto du fick till!

skulle tycka om ha lite höns, hade jag nog haft om vi bott på vischan.

solen gick i moln när jag läste att du inte ska göra så många inlägg i sommar...

2010-06-11 @ 12:59:14
URL: http://trettielva.blogg.se/
Postat av: Pawis

Är det mina hönor??????

Kommer inte ihåg att de var så rena och stillsamma ;)



Tack för besöket i tisdags.....alltid roligt och stimulerande att träffas!

2010-06-12 @ 06:44:57
URL: http://norrskendesign.se
Postat av: anki

mycket vacker tupp :) hade höns och tuppar, ja även ankor i 10 års tid... snyggt fotat också...



ha en skön skolavslutning.......

2010-06-13 @ 16:39:55
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0