Vasstrån i Solnedgång

Det blev ett helt oplanerat uppehåll här i två dagar, som ni kanske märkt.
Jag åkte bort, bara över dagen hade jag tänkt, men det blev två dagar.
Dagar UTAN dator, ovanligt men faktiskt lite skönt också. Det var ingen semesterresa - snarare "arbetsläger"!
Känner mig just nu som en 90-års-kärring! Öm i hela kroppen,  jag har hittat muskler jag inte visste att jag hade...
Kameran följde naturligtvis med men jag hann inte ta ett enda kort. Så jag visar ett gammalt kort istället.


Kommentarer
Postat av: E-B

äntligen är du tillbaka, har saknat dig!

nu mest nyfiken på vad du har gjort...

underbart foto!

kram kram!

2010-06-03 @ 13:07:00
URL: http://trettielva.blogg.se/
Postat av: anki

underbar bild :) funderade vart du tog vägen .. saknat dej här...



jo ibland hittar man muskler som man inte visste fanns.. isch .. inte kul men det brukar gå över så småningom.. kan vara skönt att vara utan dator emellanåt ocskå.. :)



ha en skön kväll

2010-06-03 @ 17:40:59
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0