Nutidens Största Askungesaga...?

Från "Britains got talent 2009".
47-åriga Susan Boyle kommer in på scenen för att sjunga "I dreamed a dream" från Les Miserables  - och blev mer eller mindre "förlöjligad" av både jury och publik. SEN började hon sjunga........

Tyvärr gick det inte att lägga in nåt klipp som visar hela framträdandet,
men här kommer iallafall en kort version.
 

 

Och här kommer ett till klipp med hela sången och vackra bilder.
Man hör publikens jubel i bakgrunden...

Se programmet om Susan Boyle på tv om du har möjlighet, det brukar visas lite nu och då har jag sett.

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det där är helt underbart, man får rysningar i hela kroppen.

Jag vet inte hur många gånger jag sett det, hon sopar verkligen mattan med juryn, och alla andra med för den delen. Äkta Girlpower när den är som bäst!

2010-03-01 @ 19:41:50
URL: http://dartanjang.blogspot.com
Postat av: E-B

Vi såg äntligen tv-programmet om henne.

Bäst av allt fann jag Simons aha-upplevelse. Han insåg vilket ansvar produktionen också bör ta när amatörer hamnar i rampljuset på det här sättet!

2010-03-01 @ 21:39:28
URL: http://trettielva.blogg.se/
Postat av: Carina

Hennes röst är otrolig. Är det bra annars?

2010-03-02 @ 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0