* Och Vinnare i Utlottningen är... *

Nu är alla lotter prydligt ihopvikta och samlade i skålen.
Det blev 9 lotter totalt.



Min käre sambo skulle få "äran" att dra...
Men eftersom han var ute i garaget och jag inte hade "ro" att vänta tills han kom in -  fick jag helt sonika gå ut dit och be honom dra en lott...



OCH VINNARE ÄR...


*
ÅSA  LINDMARK!

*****  G R A T T I S ! *****

-------------------------------------------------------------------------------------------

Och till alla er andra säger jag
Tack för att ni ville vara med !
Det här var så kul så det kommer jag absolut att göra om!
Hoppas ni oxå vill vara  med då.....

Många kramar till er alla / Anki




Kommentarer
Postat av: E-B

Åååååhhhhh, varit så spänd på lottningen ett par dagar, o så vann jag inte. Besvikelse.

Men grattis Åsa!

2010-03-21 @ 21:35:26
URL: http://trettielva.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Vad handlar tävlingen om?

Kör den en gång till - jag vill åsse' va' me', jue :)

/ Yvonne

2010-10-06 @ 14:35:47
URL: http://modochlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0