80-Årskalas!

Idag har jag varit på 80-årskalas! Det var min sambos pappa som var födelsedagsbarnet.
Kalaset hölls faktiskt i byn där jag växte upp, vilket var lite extra roligt.
Kanongod mat och lite allsång i trevligt sällskap, vad kan man mer begära...
(ja, det skulle väl isåfall ha varit att jag inte hade behövt ha så ont i ögonen, just idag!)
Gissa vad som självklart följde med mig... Japp! Kameran! :-)

Här en bild av tårtan. Den var lika god som den var lång...! 



Underbart vackra blommor fick han också. Här är några av dom... :-)

Kommentarer
Postat av: E-B

oj vilket kort på blomman!

o den tårtan hade nog räckt till mig också!

2010-05-02 @ 21:31:42
URL: http://trettielva.blogg.se/
Postat av: anki

wow, härliga bilder,,, och du vill ha foto tips? snart är det jag som frågar dej :)



tårtan ser super god ut och var säkert det också :)



irma har nylonstrumpbyxor på sej ikväll (min dvärgschnauser) en fettknöl har spruckit och jag måste nog till vet i morgon för det är som ett köttsår :-)



ha det skönt

2010-05-02 @ 22:04:00
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0