Favorit i repris - Solnedgång

Häromkvällen var det ett sånt otroligt vackert sken ute, så jag kastade mig i bilen och körde iväg och fotade lite.
Nja, förresten - lite..., det blev väl en 30-40 kort.
Som sagt, solnedgångar är verkligen ett av mina favoritmotiv, så såna kommer att dyka upp här lite nu och då.
Här kommer iallafall två av korten. Det kommer flera sen, från samma tillfälle och plats, bara jag kan bestämma mig för vilka jag ska lägga ut... 30-40 kort OCH beslutsångest är ingen bra kombination... =)

Jo, korten är vääääldigt lika men det är inte samma kort.
Det nedersta är kraftigare beskuret för att de vackra färgerna ska "täcka" hela bilden.

Som vanligt blir jag glad över kommentarer, ris och ros och tips och ideer hur man får bilderna ännu bättre.


Kommentarer
Postat av: anki

fina bilder på en vacker solnedgång :) tycker båda ser bra ut, svårt att avgöra vilken som är bäst. tycker ettan ser lite skarpare ut på en gran där man ser ljuset bakom, men båda är lika fina :-)



haft regn här men nu är det uppehåll och riktigt varmt i luften, ca 13 grader. :)



ha en skön fredag

2010-05-14 @ 14:16:26
URL: http://engstromsfoto.se
Postat av: Pawlona

Hej Anki!

Tycker absolut om det första fotot!! Skärpan och de klara färgerna....

Kikade in på sonens sida.... Kolla den här skylten;

http://www.flickr.com/photos/tobiassjosten/4567330728/



2010-05-14 @ 19:20:46
URL: http://livsvis.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0