Härliga Himmel......

 Igår blev det inget inlägg här på bloggen, för att vi var på "resande fot" hela dagen. Vi åkte och hämtade hem min son - han har lov en hel vecka. Det är så Hääärligt! 
Oftast har han med sig en kompis, men inte den här gången. Jag tycker det känns skönt att få rå om honom alldeles själv!
Självklart följde kameran med igår men det blev bara ett  - dessutom misslyckat - kort på hela dagen... På en tjäderhöna som hann smita in i skogen innan jag hade "fipplat" fram kameran ur väskan. 
Så jag lägger in ett annat kort från förra resan vi gjorde istället.
   



Himlen bjuder på så härliga färger och molnformationer.
Det blev mer vidvinkel med min nya kamera än jag trodde.

Kommentarer
Postat av: anki

härlig att ha sonen hemma :) sorry jag inte hört av mej, har haft fullt upp, men ska ta tag i bilderna av armbandet snart :)



härlig bild, det är så vackert norrut..



ha en skön lördag

2010-05-08 @ 10:57:47
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0