4 x "Over the Hills and far Away"

Den här låten fastnade jag verkligen för i körslaget-finalen, tycker den är himla bra.
Den "poppar" upp i huvudet lite nu och då, fortfarande.

Jag har hittat den med ett par andra grupper, visste inte att den spelats av så många andra och verkar vara så populär.
Kanske hittar du nån variant du gillar?
Den sista med Boromir (som jag aldrig hört talas om förut) var lugn och väldigt fin, tycker jag.
 

Nightwish -  "Over The Hills And Far Away"

Gary moore - "over the hills and far away"

Boromir - Over the hills and far away

Kommentarer
Postat av: anki

jag älskar den låten, vi har en cd med Gary Moore som vi spelade jämt när vi åkte till Strömsund, dottern blev bra less den skivan.. han är helt suverän artist. :)

2010-05-28 @ 10:02:17
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0