Solnedgång - Del 2 :-)

Här kommer "nästa omgång" av bilder på solnedgången jag knäppte för ett tag sen.
Har försökt välja ut de jag tycker blev bäst, men det var inte det lättaste! - hade en 30-40 bilder att välja mellan, lider av stoor beslutsångest samt en stor "förmåga" att göra allt "alldeles för omständigt" ("du ä väll för noga"! som min pappa alltid brukade säga). Tror jag får lägga av med de där dumheterna innan (hemska tanke) jag tappar lusten för fotografering.... =)
Nåja, här är iallafall bilderna.




De som bor i hyreshusen till höger på bilden har en helt fantastisk utsikt!!
Helst de som bor högst upp. Tro mig, jag vet, jag har själv bott där, för en halv evighet sen...

Som vanligt blir jag glad om du säger vad du tycker  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0