Vintervitt

Här är det verkligen vintervitt ute och det är så vackert.
Till och med i träden ligger ett tjockt lager alldeles vit och ren snö, snacka om att man får julkänslor...
Hoppas bara att det inte börjar blåsa så att allt ramlar ner, jag skulle vilja hinna njuta ett tag till och förhoppningsvis också ta lite fler kort.

Som ni förmodligen har märkt så har det varit "stiltje" här på bloggen ett bra tag. Det enda som har lyst här i vintermörkret är tid, ork, lust och inspiration - och de har alla lyst med sin frånvaro.
Jag ska framöver försöka att få in åtminstone ett inlägg varje vecka.

Ha det gott! 




De gnistrande stjärnorna har jag gjort i flash-gear (star pen).
Gillar du att trixa o fixa med foton så testa det, jättekul. Tänk bara på att minska bilden ganska ordentligt, för mig har det inte funkat annars.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Oj så mycket snö ni har! Va läckert det blev med dina stjärnor som glimmar. Måste nog testa det där nån gång. Ha det bra!

2010-11-23 @ 21:23:01
URL: http://mindag-k.blogspot.com/
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hejsan och glad 1:a advent !

Beundrar Dina flash-stjärnor, försökte få till det på min,men vet ej ännu hur jag ska göra.Min Dotter fräste i luren, så nu tänker jag inte befatta mig med henne något mera på bra länge.Tills hon blivit vuxen nog att lära sig prata klart o.tydligt utan en massa oljud i bakgrunden, då hon mycket väl vet att hennes Mamma,jag alltså är gravt hörselskadad, fräsa, varför ringer Du när Du ändå inte hör och bara frågar om.Det sved må Du tro.Hon blir 40 år 2011 i Mars. (Vädur)Nu ska jag akta mig noga för att inte störa.Kul att jag hann prata lite med mina barnbarn, Filippa 10 år och Felix 6 år. Då hör jag exakt vad de säger.Kan ju inte skriva i bloggen, ifall hon läser.Det är bra, ett inlägg i veckan, jag är urusel på att få till ett.Det händer ju inte så mycket här.Jag blir stressad av alla som vill man ska ha ett tema att följa, det var inte därför jag skaffa en blogg, det var för att skriva av mig allt elände som låg och tryckte.Men så blir de chockade också, vad jag varit med om.Före "Mi´s nya liv"



Ha det så skönt med allt vad Du tar Dig för. Kram

2010-11-28 @ 11:02:58
URL: http://thoerr499-vitsippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0