Höst i Skogen

Jag gillar hösten med alla de härliga färgerna!
Det är bara så synd att det är en så kort period, vips har de flesta löven redan fallit av...
Redan i våras, när jag köpte nya kameran, "längtade" jag till hösten och att få fota, fota, fota...
Tyvärr har jag varken hunnit eller orkat fota så mycket som jag skulle ha velat.
Nåja, det kommer fler höstar och några bilder har jag iallafall.


Orginalbilden. Färgerna förstärktes av solen. (bilden togs för ett par veckor sen). 

 
Här har jag "lekt" med bildredigering och medvetet överdrivet ändrat för att få bilden riktigt "höstigt" gul-orange-röd.
Såå himla kul!


Å det blev en bild till.... Överdrivet - jajamän! Men jag tycker färgerna blev härliga.
Hm, tänk om jag hade tagit mig till pärlhörnan... ett hösthalsband med de här färgerna, det vore kul!
Om ni inte har gissat det förut, så märks det väl helt klart och tydligt nu att jag verkligen gillar färger.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0