Så här Såg det ut i mina Hemtrakter Igår...

Japp, det var vitt av den första snön när jag tittade ut genom fönstret igår morse!
(ja, meningen var att inlägget skulle komma igår, men jag hann inte, så det kommer idag istället.)

Inne på samhället där jag bor tinade det bort ganska snabbt under dagen men hos svärmor och svärfar - där bilderna är tagna - låg det kvar hela dagen.

Hur ser det ut idag, där du bor? Varmt/kallt, färgstarka löv i träden eller kalt, snålblåst eller lugnt...?

 

 





Kommentarer
Postat av: E-B

åh så vackert det ser ut! jag missar hela biten med snöstorm så jag kan njuta fullt ut av dina foton :-)

2010-10-16 @ 11:47:37
Postat av: AnnCathrine

Jo, jag håller med, det är vackert också och framförallt blir det så mycket ljusare när snön har kommit. Men det skulle räcka om det bara kom en tiondel...

2010-10-16 @ 13:15:38
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0