Har bara en Sak i Skallen nu...

... och det är kameran, foton och Photoshop! Ja, det blev ju tre men ni förstår vad jag menar.

Inspirationen kommer nog också mycket från att det har startats både en fotoklubb och en fotokurs här, gissa vem som handlöst anmälde sig till bägge... Jag har länge varit såå sugen på att få gå fotokurs men det har aldrig funnits nån. Det är en nybörjarkurs på fyra gånger och jag hoppas verkligen på en fortsättning.

En snötyngd tallkvist. Jag var ute och experimenterade med kameran förra helgen.



En bild som jag knäppte i Spanien för några år sen. Experimenterade med den i Photoshop.


Kommentarer
Postat av: Livsvis

Tjusiga bilder!!!

Va kul med fotokurs....

Du är duktig du Anki - kram

2011-02-24 @ 18:47:17
URL: http://livsvis.wordpress.com
Postat av: Kerstin

Vilket fint foto på tallkvisten!



Jag vill också gå fotokurs! Jag håller ögon och öron öppna men har inte hittat nåt. När jag köpte kameran ingick det en fotokurs i Nikons regi som jag nog ska anmäla mej till. Ska kolla lite mer nu när inspirationen kommer med ljuset(förhoppningsvis!)



Ha en skön helg!

2011-02-24 @ 21:11:10
URL: http://mindag-k.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0