Min nystartade Fotoutmaning: TemaFoto! Häng med du också.

Vill tipsa om min nystartade fotoutmaning - TemaFoto - på min hemsida www.glitterboden.n.nu

Juli månads tema är: Sommar, sommar, sommar...

Det är roligt, inspirerande och till för alla. Du hänger väl mé.

För att läsa mer om hur det funkar och se bilder - KLICKA HÄR!

  



Lägger till det här, för oss kvinnor att fundera över!

I det här livet är jag en kvinna.
I mitt nästa liv skulle jag vilja bli en björn.

När man är björn måste man gå i ide.
Man bara sover i sex månader.
Jag skulle kunna leva med det.

Innan man går i ide måste man äta kopiösa mängder med mat.
Jag skulle kunna leva med det också.

När man är björnhona så föder man sina ungar (som är valnötsstora) i sömnen.
När man vaknar är ungarna halvt uppvuxna, gulliga, kramgoa björnungar.
Jag skulle absolut kunna leva med det.

När man är mammabjörn vet alla att man menar allvar.
Man klappar till vem som helst som stör ens ungar.
Jag skulle väl kunna leva med det.

Om man är björn så FÖRUTSÄTTER ens partner att man vaknar med en morrning.
Han FÖRUTSÄTTER att man har håriga ben och ett överflöd av underhudsfett.

Japp.....jag blir björn!




Bild från Farbror Torsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0