Mycket bloggfix - lite inlägg

Jag har suttit som fastklistrad vid datorn senaste tiden och försökt fixa till bloggen - design, bilder och lagt till en del saker. Vad tycker ni om "nya" Glitterboden? Kul har jag iallafall haft, vansinnigt kul!!
Men en sak är säker, datorns vägar äro outgrundliga!! Nån som kan förklara för mig hur det kommer sig att när jag kikade på bloggen på min sons dator, så HADE BLOGGEN DEN GAMLA BAKGRUNDEN OCH DEN GAMLA HEADERN/ÖVERSTA BILDEN...??? Hur 17 går det till, jag har ju tagit bort det ur kodningen.........
Kanske ska passa på att fråga er, hur syns bloggen när ni går in på den? (Gulaktig eller blå bakgrund, blommönster eller bil som översta bild).

Nu ska jag iallafall försöka skärpa mig och göra inlägg också...

Kan berätta att idag - 16 september - är det: "Internationella dagen för bevarande av ozonskiktet"

Kanske inte direkt passande då att lägga ut just den här bilden, men jag gör det ändå.

 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du har verkligen fått det jättefint här. Bakgrunden är blå och överst syns en häftigt bil. Men det som du beskriver om att den gamla bakgrunden fanns hos din sons dator känner jag igen. Jag använder nämligen både internet explorer, mozilla firefox och google chrome vid olika tillfällen. En gång hade jag två igång. Eftersom du låg som bokmärke på explorer fick jag leta din adress där. Där fanns din nya sida. När jag skrev skrev adressen på google chrome var din gamla sida där..... Snacka om att jag blev paff.

Efter att trycka på enter var nya sidan där.



Nu ska jag iaf skicka mitt bidrag till din fotoutmaning.



Ha en skön lördagkväll.

2011-09-17 @ 18:04:42
URL: http://mindag-k.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Just det jag. Jag kommer att lägga bilden på min blogg också och länka till dej.Hoppas att det är ok.

2011-09-17 @ 18:06:00
URL: http://mindag-k.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0