Nu har jag gjort en ny blogg...

Men inte till mig själv den här gången tack och lov, jag har så det räcker :-)
Jag tycker det är så fantastiskt roligt att fixa bloggar så jag erbjöd mig handlöst att göra en till den återuppstartade bilklubben på orten. 
Jag satt heeela dagen igår bara med headern, men nu är både den och bloggen i stort klar.  
Nu kanske jag hinner kika in hos er andra och även bry mig om min egen blogg...

Ha det gott alla!

Så här blev headern:
 

Här kan du kolla vad som händer på "Street Supremes"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ha lagt ut länk till sidan också! Lite nyfiken som jag är!!!

2011-09-29 @ 18:15:16
Postat av: AnnCathrine

Sådär, nu har jag lagt in en länk i inlägget.

2011-10-02 @ 18:09:08
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0