Glad

Jo apropå mitt förrförra inlägg, om vad som gör mig glad, så har jag kommit på en sak till -
att få sätta tänderna i en semla! Eller rättare sagt så blir jag glad redan när den är köpt, då vet jag vad som väntar och har det att se fram emot.
Visst, det är en "liten" sak att glädjas över men de små glädjeämnena i livet är viktiga de också - de små, mer vardagliga händelserna som likaväl lyckas göra oss lite gladare och nöjdare.   

Vilken grupp tillhör du? Semmelälskaren eller Semmelhataren?


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej, hej. Så... du har redan tjuvsmakat semlorna? Jag håller med om att det är gott. Jag föredrar att äta dem i en tallrik med varm mjölk - hetvägg - mums! Himmel vad sugen jag blev nu.

2012-01-22 @ 21:52:04
URL: http://lenays.blogg.se/
Postat av: Marit Johansson

Semmelälskare!

2012-01-24 @ 16:13:35
URL: http://www.maritjohansson.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0