Den årliga snögraven

För ett tag sen var det dags för den årliga "snögraven" på vår parkering framför huset igen. Men jag kan då säga att den har aldrig förut varit så stor som iår, vad jag kan minnas. Inte så konstigt med tanke på att det inte har varit nån tö på hela vintern, det hade hunnit samlas en hel del. Så nu får vi parkera på annat ställe tills traktorn kommer och tar väck den. Och om det är någon som undrar - jo, jag hade flyttat bilen till ett annat ställe innan... tack och lov!!
 
Och på tal om traktor, här kommer en "insnöad" sån. Tack och lov är det inte den här som sköter om att ta bort snön hemma hos oss.
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Oj så mycket snö ni har. Misstänker att det kommer att ta tid innan det har töat hos dej.

2012-03-07 @ 19:23:22
URL: http://mindag-k.blogspot.com
Postat av: Lena

Usch och fy va mycker snö ni har, stackare.

Se upp för isfläckar så du inte halkar och bryter nåt, som jag gjort.

2012-03-08 @ 19:40:33
URL: http://lenays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0