"Signes Pastaröra"

Som älskare av pasta med olika "röror" kan jag inte låta bli att dela med mig av detta supergoda, enkla recept.
Härligt krämig av grädden och ädelosten, salt och gott av baconet samt fylligt och ännu mer smakrikt av de grönsaker man tillsätter. Jag säger bara: Snabbt och Mumsigt!!
Stort tack till min pärlkompis "Signe", som inte bara bjuder på underbara dagar av pärlning tillsammans utan även "skämmer bort" mig med härlig hemlagad mat!! 

Pasta
Bacon
Grönsaker( ex. broccoli, majs)
Grädde
Kvibille ädelost


Kommentarer
Postat av: E-B

tvivlar inte det minsta på hur smaskigt detta är! vet inte ens om jag vågar prova, riskerar bli beroende :-))

2010-02-02 @ 11:49:16
URL: http://trettielva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0